I´m back!

Jaa, nu tänkte jag börja igen, för det känns så tomt utan bloggen :(
Men jag tänker börja med att säga att i fredags var jag, Lollo och Cornelia på Youngblood i Nordstan, och det var hur underbart som helst! Den seriöst snyggast av alla är ju klart Oskar! Han är bara fööör söt!
Dom senaste dagarna har varit upp och ner vädermässigt. Alltså det har varit fint väder en dag och sen dagen efter så blir det fult och så har det hållt på så... Men fint väder ska det verkligen vara! Det var det iaf i fredags när vi hade lång lunchrast så låg vi på konstgräsplanen och bara dog i solen typ ju! Kändes underbart! Sen på eftermiddagen åkte vi ju på Youngblood sen åkte jag till min moster och kusin. Där skulle jag å Carl sova tills på lördagen. Sen på lördag morgon åkte jag ganska tidigt hem för att gå på torslandaskolans loppis, och dom fick ihop 1403 kr till niornas bal!
Och det sista jag vill säga för stunden är att imorgon har vi en extra lång sovmorgon så vi börjar 10:35 istället för 09:15. GÖTT! Och på torsdag åker jag, Carl, pappa och min faster Jenny upp till Västerås och sover där tills på fredag morgon då vi ska till Ljusdal tror jag och gå på Bosses begravning :( '
Instagram @vilmasahlqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0