Tisdag 3 April

Hej alla goingar!
Idah har det varit en skitdag... I skolan var det i er för sig rätt OK men hemma... Först var det jätteroligt men sen började jag o Lollo bråka :( Massa strunt saker som har blivit jätte jobbiga... Vill ni veta mer så kan ni skriva i ett mail : [email protected], för jag skriver inte detaljerat här på bloggen!
Sen när jag kom hem till min moster för jag skullle äta där så frågade Carl ifall jag hade tappat min plånbok... Det hade jag tydligen. Det som låh i från början var 25 kr och två busskort och ett sportlife kort... Det är bara korten kvar... 25 kr är ändå ganska fjuttigt men jag blev ändå ganska sur! Sen fortsatte bråket och det håller på ännu ;(
Men det kommer lite bilder nu. <3
Lite ihopklistrat :)
KRAAAAM ! <3<3<3<3
HAHA gammal bild, togs när jag fick macen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0